Meist

 

Oled jõudnud maailma, kus omavahel lõimuvad mootorite võimsus, kiirus, täpsus ja tehniline täiuslikkus. MRT Tech’i professionaalsed tehnikud muudavad iga mootorratta motospordi tippteoseks.

MRT Tech´i juured on sügaval võidusõidumaailmas. Ettevõtte idee sai alguse ajal, mil loodi kiirendus- ning motoringrajameeskond MotoMaania Racing Team. Lühikeste hoovõttude, heade sõitjate ja mootorrataste oskusliku täiustamise toel jõuti juba esimestel võistlustel suurte tegijate kannule.

Olles tolleaegses sundseisus, kus ei olnud võimalik osta või lasta ehitada konkurentsivõimelist võistlustehnikat, asuti ise omal käel täiustama juba olemasolevat tehnikat. Lugematud töötunnid tõid kiire edu – tiimi rattad noppisid ringrajal esikohti ning kiirendusvõistlustel sündisid rekordid.

Tehnilise arengu eest otsustas MotoMaania Racing Team vastutama panna andeka Georg Leonovi. Tema aastatepikkune töö motospordis ei jäänud märkamata ka mujal maailmas – 2009. a töötast ta erinevates tiimides Euroopas ning juba 2010. a jõudsid tema kätte esimesed BMW S1000RR mootorrattad.

G. Leonovi käe all valminud rattaid märkas ka BMW Superbike tehasetiim. Tihe ja edukas koostöö tehasetiimiga andiski kindlustunde luua MRT Tech OÜ, et olemasolevaid teadmisi ja BMW Superbike tehasest saadud kogemusi rakendada ning pakkuda tipptehnoloogilisi lahendusi nii tänava- kui  ka ringrajasõitjatele.

Aastal 2013 sukelduti sponsorite toel koos kohaliku ringrajasõitja Marko Rohtlaanega mainekasse Saksamaa Meistrivõistluste sarja IDM. Alguses vaadati meid kui kättproovivat väiketiimi, kuid juba esimesel võistlusel näitasime, et oleme arvestatav konkurent. G. Leonovi tehniliste teadmiste ja Marko Rohtlaane suurepäraste sõiduoskustega jõuti peagi ka poodiumile. Tehnika oli niivõrd hea, et peale võistlust vaadati ratas IDM-i tehnilise komisjoni poolt üksipulki üle, kuna sarja korraldajatele ei tundunud loogiline, et nii vähese eelarve ja inimressursiga on võimalik valmistada sedavõrd konkurentsivõimeline ratas, mis ei jää häbisse ka suurtiimide taustal, kelle eeliseks oli tehase toetus ja piiramatu ressurss. Kahjuks katkestas tiimi eduka võidusõiduhooaja Marko Rohtlaane ränk kukkumine.

2013. a möödus MRT Tech’i jaoks kinnises töökojas, kus ehitati rattaid Euroopasse ja toodeti erinevaid tuuningosi. Sõna MRT Tech’i valmistatud kvaliteetsetest ja konkurentsivõimelistest ratastest levis võidusõidu ringkondades välgukiirusel. Suur nõudlus soosis MRT Tech’i avama 2014. a uue esinduspoe ja töökoja, mis muutis Eesti motoringraja arengut hüppeliselt. Vastupidiselt varasemale praktikale, kus valdav osa tsikleid valmis välisklientide tellimusel, tekkis nüüd võimalus suunata toodangut ka kohalikule turule – ringrajatsiklid, mis eelnevalt piirdusid tagasihoidlike modifikatsioonidega, ehitati nüüd korralikeks võistlusmasinateks.

MRT Tech’i tehnikute kätte võid usaldada nii tänavaratta, kui ka täielikus võistlusseades ringraja- või kiirendusratta. MRT Tech’i töökojas ei ole ükski täiustus ega ümberehitus võimatu!


bmw500px

Kui vajad lisainformatsiooni meie teenuste kohta, soovid teavet enda poolt tellitud tööde edenemise kohta või vaadata juba reaalselt tehtud ümberehitusi, palume ühendust võtta e-maili aadressil info [at] sbk.ee

Kõikidele kirjadele ja infosoovidele vastame kiiresti!