Brembo 19RCS CORSA CORTA

UUS BREMBO 19RCS RADIAALNE PIDURI PEASILINDER: KOLM ERINEVAT PIDURI MODULATSIOONI TASET

Brembo esitleb uue 19RCS CORSA CORTA-ga järgmist evolutsioonietappi radiaalsete piduripeasilindrite maailmas, mis hõlmab endas rohkesti MotoGP-st pärinevaid innovaatilisi lahendusi.

I        ÜKS PEASILINDER, KOLM ERINEVAT SÕIDUSTIILI

19RCS CORSA CORTA lubab sõitjal pidurite rakendumishetke valida täpselt nii nagu vaja, kasutades selleks lihtsasti ligipääsetavat selektorit peasilindri ülaosas (tehnoloogia patent kuulub Brembole). Selektor liigutab nukkmehhanismi, mis laseb kasutajal valida kolme erineva seade vahel.

  • Tavaseades (indikaatori asend „N“) rakenduvad pidurid sujuvamalt, mis on sobiv halva haardumisega olukordades.
  • Sportseades (indikaatori asend „S“) on pidurite rakendumishetk lühem kui tavaseades. Selles seades reageerivad pidurid jõulisemalt, sobides hästi sportlikuma sõidustiili jaoks.
  • Võidusõiduseades (indikaatori asend „R“) lühendab nukkmehhanism pidurite rakendumishetke veelgi, tänu millele on sarnaselt MotoGP-s kasutatavate peasilindritega reaktsioon kohene. See seade sobib ideaalselt ringrajale, kus omab tähtsust iga võidetud sajandik.

 

II       MILLIST SURVET SA TAHAD?

Uuel Brembo 19RCS CORSA CORTA peasilindril on ka RCS (Ratio Click System) süsteem, mida Brembo tutvustas juba 10 aastat tagasi 19RCS radiaalse piduri peasilindri juures, ning mis laseb seadistuskruvi 180° pöörde abil valida heebli võlli ja kolvi vahelist kaugust (18 või 20 mm).

Süsteem kasutab nukkmehhanismi (punane – 18 mm; must – 20 mm), mis muudab kaugust heebli võlli ja peasilindri tõukuri kontaktpunkti vahel 2 mm võrra. See võimaldab muuta pidurdusjõu jaotumist ilma süsteemi jõudluse kadudeta. Brembo 19RCS CORSA CORTA innovaatiline seadistussüsteem annab täieliku kontrolli ratta üle, lubades sõitjal valida sõidustiilile, ilmastikule ning teeoludele vastav seadistus.

Tänu suurele pühendumusele tootearenduse valdkonnas, suudab Brembo kõnealuse peasilindriga pakkuda kolme erinevat peasilindrit ühes ning viia sellega pidurisüsteemid uuele tasemele. RCS ja selektoriseaded („N“, „S“ ja „R“) kombineerituna pakuvad kokku 6 erinevat seadistust.

III      MOTOGP LAHENDUSED

Peasilindri korpus on valmistatud sepisalumiiniumist, kasutades sealjuures
5-teljelist CNC tehnoloogiat. Korpuse oksüdeeritud pinnaviimistlus tagab pikaajalise kulumiskindluse ning ülimalt madala hõõrdumise liikuvate osade vahel.

Ujuv kolb ja tihendid on samad komponendid, mida kasutatakse MotoGP-s. Samuti õhutus- ning õli edastuse liitmikud. Liitmikud on 30° nurga all kaldu, et lihtsustada peasilindri õhutamist.

19RCS CORSA CORTA loomisel pandi suurt rõhku kõigi komponentide disainile, et see sobituks rataste, millele see mõeldud on, sportliku välimusega.

Heeblit saab vahetada ilma RCS süsteemi eemaldamiseta. Tänu sellele ei muutu peasilindri valmistamise käigus tehtud Brembo tehasepoolsed seadistused.

 

IV      LIIKIDE EVOLUTSIOON

Brembo radiaalne peasilinder on viimaste aastakümnete jooksul kaasa toonud revolutsiooni pidurisüsteemides. Esialgselt võidusõidu jaoks loodud süsteem on aastatega saanud nõutud tooteks „Supersport“ ja „Naked“ tüüpi rataste juures. Vaatamata sellele on radiaalne peasilinder endiselt täisvereline MotoGP-s kasutusel olev lahendus.

Uue 19RCS CORSA CORTA peasilindriga on igal sõitjal võimalus drastiliselt täiustada oma ratta pidurdusvõimet ning kogeda Brembo aastakümnete pikkuse kogemuse hüvesid.

19RCS CORSA CORTA saate soetada meie e-poest http://shop.sbk.ee/Brembo-Brake-System/Brake-master-cylinder-RACE/Brake-master-cylinder-RACE-19mm?product_id=11016