Rehvisoojenduskotid

Rehvisoojenduskotid on kasulikud abimehed rajapäeval osalejale ja kindlad kaaslased professionaalsele võidusõitjale.

MRT Tech pakub laia valikut kõrgekvaliteedilisi rehvisoojenduskotte – mõistliku hinnaga lihtsatest, harrastajale mõeldud kottidest kuni erinevate värvilahendustega elektrooniliselt seadistatavate tippmudeliteni.

Kõik kotid on toodetud Euroopas, vastavad standarditele (CE ja RoHS), on kvaliteetsed ja väga töökindlad.


MRT Rehvisoojenduskott Standard

Harrastajale mõeldud “Standard” on kvaliteetne ja funktsionaalne rehvisoojenduskott minimaalse hinnaga. See on odavaim saadaolev rehvisoojenduskott, mis reaalselt ka töötab ja millest on kasu. Odavamad ja ka samas hinnaklassis konkureerivad Hiinas toodetud rehvisoojenduskotid praktilist väärtust ei oma.

  • Süsinikkiust kütteelement tagab 100% töökindluse. Tavaline, vasest element muutub kõrgel temperatuuril hapraks, aga süsinikkiudu saab väänata ja painutada ilma probleemideta.
  • Element jookseb ussina ühest rehvi äärest teise, mitte piki rehvi.
  • Süttimisvastane materjal.
  • Külgribad soojendavad ka velge – soe velg aitab rehvi kauem soojana hoida.
  • Pikisuunas veniv kinniti lihtsaks paigaldamiseks ja eemaldamiseks.
  • Läbipaistev tasku siltide jaoks (sõitja/tiimi nimi, rehvitüüp jne).
  • Fikseeritud 80°C temperatuur – Superbike ja MotoGP standard
  • Kvaliteetsed termostaadid – tegelik 80°C temperatuur
  • Saadaval ainult musta värvi ja ühes suuruses komplektina: 120/17” esirehvile ja 180-200/17” tagarehvile

MRT Rehvisoojenduskott Classic

Populaarseim rehvisoojenduskott “Classic”

Täiustused võrreldes “Standard” kotiga:

  • 12K süsinikkiust kütteelement (12000 korda parem kui tavaline süsinikkaabel)
  • Kütteelement on riide külge õmmeldud, mitte liimitud
  • Uued ja paremad isolatsioonimaterjalid tagavad rehvi veelgi ühtlasema soojendamise.
  • Lai värvivalik:
    • Must
    • Sinine
    • Punane
    • Kollane
    • Roheline
    • Oranž
  • Rehvimõõtudele vastavad suurused:
    • MINI: 6,5” veljele
    • MINI10: 10” veljele
    • PITBIKE: 12” veljele – Pitbike ja MiniGP
    • S: ees 110, taga 120, 125GP
    • M: ees 120, taga 160-170, 250GP ja supermoto
    • L: ees 120, taga 180-190, 600cc ja supermoto
    • XL: ees 120, taga 190-195 (200 16.5″ veljel), 1.000cc
    • XXL: ees 120, taga 205 (215 16.5″ veljel), 1.000cc ja suuremad.

MRT Rehvisoojenduskott Animal

Sisult ja tehnikalt sama nagu “Classic”.

Saadaval põnevad, loomade imitatsiooniga värvilahendused:

  • Tiiger
  • Leopard
  • Sebra
  • Lehm

MRT Rehvisoojenduskott “Special”

Tippmudel “Special” on mõeldud professionaalile.

  • Sisemine kiht on 100% NOMEX.
  • Väliskiht on temperatuurimuutustele vastupidav kummine polüamiid.
  • Veel paremad isolatsioonimaterjalid.
  • Fikseeritud 90°C temperatuur
  • Väga vastupidav ka “halvale kohtlemisele”, mida tuleb võistlustel tihti ette
  • Lisaks “Classicu” värvidele saadaval:
    • Trikoloor
    • Teksa
    • Urban
    • Corse
    • Camo
    • Eritellimusel kliendi soovile vastav värv/riie/materjal

MRT Rehvisoojenduskott “Special EVO”

Kahe termostaadiga – külgi soojendatakse rohkem kui keskelt (tagab rehvi ühtlasema ja kiirema soojenemise).


MRT Rehvisoojenduskott “Digital”

Tegemist ei ole lihtsalt näidikuga, vaid programmeeritava juhtajuga, mis võimaldab rehvi temperatuuri mugavalt ja kiirelt seadistada.

Digitaalse juhtplokiga on võimalik tellida kõiki eelnimetatud rehvisoojenduskotte!

Funktsioonid:

  • Tagarehvil asuv juhtplokk kontrollib nii esi- kui tagarehvi
  • Mugav ja lihtne, kahe nupuga kasutajaliides
  • Kummagi rehvi eraldi seadistatav temperatuur 40…120°C
  • 2 “järeltemperatuuri”
  • Soovitud temperatuuri saavutamisest möödunud aeg
  • 10 erinevat soojendamise kiirust
  • Viitega käivitus
  • Ülekoormuse/ läbipõlemise kaitse
  • °C või °F

MRT Rehvisoojenduskott “Digital EVO”

Mõlemal rehvil on eraldi juhtplokk.

Võimalik tellida juhtplokk üldse eraldi elemendina (et juhtplokk ei oleks koti küljes).